Najčešće postavljena pitanja

 

U nastavku možete naći odgovore na najčešća i moguća pitanja u vezi sa probaj besplatno konceptu:

probaj besplatno kutija – isporuka:

Nakon završene registracije, kada mogu očekivati pb kutiju?

  • probaj besplatno kutija nije jednokratka pošiljka – probaj besplatno kutiju šaljemo periodično, u ciklusima i to samo selektovanim članovima. Selektovani članovi su oni koji odgovaraju ciljnoj grupi za uzorke koje šaljemo u svakom ciklusu. Cilju grupu definišemo na osnovu specifikacije proizvoda i odgovora iz upitnika koji se popunjava pri registraciji.
    Kada ćemo je poslati baš tebi i koliko često zavisi isključivo od toga da li tvoj profil odgovara ciljnoj grupi.

Registrovan(a) pre nekoliko meseci i još nisam dobio/dobila uzorke. Zašto ? 

  • Kako selekciju ciljne grupe radimo na osnovu specifikacije proizvoda i odgovora iz upitnika, datum registracije nije kriterijum ciljne grupe. Dakle, sam koncept i način selekcije profila nema definisan period koji će proći od datuma registracije do isporuke određenih uzoraka.

Zbog čega se radi selekcija po ciljnoj grupi? 

  • probaj besplatno koncept je zamišljen kao platforma na kojoj potrošač može naći sve potrebne detalje o proizvodu i, pre svega, pronaći recenzije i ocene drugih potrošača koji su taj proizvod probali (u našem slučaju oni koji su proizvod testirali). Ocena proizvoda i recenzija su deo analize tržišta koju radimo na osnovu iskustva nakon testiranja, a svako ovakvo testiranje zahteva preciznu ciljnu grupu. Na način na koji mi radimo selekciju (gore opisano), recenzije i ocene su reprezentativne i kao takve pružaju realnu sliku o očekivanjima koje može imati svaki novi potrošač-posetilac našeg sajta. Na osnovu ovako dobijenih informacija, može proceniti da li bi mu određeni proizvod odgovarao ubuduće.

Kako da znam da li je moj profil selektovan za neki od ciklusa slanja probaj besplatno kutije sa uzorcima?

  • Pre slanja, članovi kojima će biti poslata probaj besplatno kutija, dobijaju obaveštenje putem mail-a 2-3 dana ranije. U obaveštenju će pisati da uzorci stižu i šta su dalji koraci oko testiranja i ocene proizvoda.
    Ovi mailovi mogu otići u Spam/Promotion foldere, zato predlažemo njihovu proveru nakon objave novog ciklusa na društvenim mrežama.

Da li je kutija stvarno besplatna i da li treba da platim troškove isporuke?

  • Da, probaj besplatno kutija je potpuno besplatna i nema dodatnih troškova (poput troškova isporuke).
    Naravno, značilo bi nam da po testiranju i probanju uzoraka, iste oceniš putem evaluacionih upitnika.

 

pb kutija:

Gde mogu da pronađem uzorke proizvoda?

  • Porizvodi koje smo kao uzorke poslali u probaj besplatno kutiji biće vidljivi na našem sajtu u okviru menija Proizvodi. Svi proizvodi poslatih uzoraka biće prikazani na ovoj stranici. Takođe, osim opisa i karakteristika proizvoda, za svaki proizvod biće prikazane i recenzije i ocene potrošača koji su uzorak testirali.

Kako ću znati da ću dobiti probaj besplatno kutiju?

  • Pre slanja, članovi kojima će biti poslata probaj besplatno kutija, dobiće obaveštenje putem mail-a 2-3 dana ranije. U obaveštenju će pisati da su uzorci spremni i da su poslati na adresu koja je uneta pri registraciji.

Da li je kutija stvarno besplatna i da li treba da platim troškove isporuke?

  • Da, probaj besplatno kutija je potpuno besplatna i nema dodatnih troškova (poput troškova isporuke).
    Naravno, značilo bi nam da po testiranju i probanju uzoraka, iste oceniš putem evaluacionih upitnika.

Da li mogu na neki način povećati šanse za dobijanje probaj besplatno kutije?

  • probaj besplatno kutiju šaljemo članovima koji odgovaraju ciljnoj grupi proizvoda, ukoliko izabereš samo jednu kategoriju interesovanja, možemo te izabrati samo za probaj besplatno kutiju koja sadrži proizvode odabrane kategorije. Izborom 2, 3 ili svih 4 kategorija interesovanja, povećavaš šansu da dobiješ probaj besplatno kutiju sa proizvodima izabranih kategorija.
  • Povezivanjem sa probaj besplatno društvenim mrežama i popunjavanjem evaluacionih upitnika o poslatim uzorcima sakupljaš dodatne poene, a oni te vode u članstvo eksperata koji donosi dodatne pogodnosti, između ostalog i više probaj besplatno kutija (sa ekskluzivama, kuponima…).

pb registracija i članstvo:

Pri registraciji dobijam poruku da moja email adresa nije tačna?
Ukoliko postoji slovna greška pri unosu mail adrese, dobićeš ovo poruku. To bi, na primer, značilo da tačka nije na odgovarajućem mestu, da postoji razmak više ili da ne postoji karakter “@” i slično.

Pri registraciji ne mogu da unesem naselje?
Unos podataka iz padajućeg menija može da bude limitirano podešavanjima browsera koji koristite (naša je preporuka Google Chrome). Dodatno, obrati pažnju i na eventualne slovne greške pri unosu naselja.

Greška pri unosu ličnih podataka, kako ih korigovati?
Tvoji lični podaci nalaze se u okviru tvog profila, možeš promeniti one podatke koji su predviđeni kao promenljivi.

Greška pri unosu ličnih podataka, da li ih tehnička služba probaj besplatno može promeniti?
Ne. Nama je bezbednost ličnih podataka članova prioritet, shodno tome ni naša tehnička služba nije u mogućnosti da pristupi tvojim ličnim podacima i izmeni je. Promena ličnih podataka je isključivo na samim članovima, kao vlasnicima svojih ličnih podataka.

Koliko kategorija interesovanja moram da izaberem pri registraciji?
Možeš izabrati najmanje jednu kategoriju, a najviše 4. Da bi registracija bila gotova, potrebno je da odabereš najmanje jednu kategoriju i odgovoriš na upitnik te kategorije.

Kada je moja registracija završena?
Poslednji korak je popunjen upitnik najmanje jedne kategorije interesovanja.
Selekcija profila moguća je samo za odabrane kategorije (ukoliko nije označena i popunjena kategorija BEBE I DECA, profil neće ući u selekciju proizvoda koji odgovaraju ovoj kategoriji).

pb poeni:

Koji broj poena mi je potreban za probaj besplatno kutiju?

  • Ne postoji ograničenje u broju poena kao uslov za slanje probaj besplatno kutije.
    Tvoje mišljenje nam je važno i važna je tvoja ocena svih poslatih uzoraka i iskustvo o proizvodima koje dobiješ u probaj besplatno kutiji. Tako skupljaš još poena za članstvo Eksperata, ono ti donosi razne benefite (ekskluzivne proizvode, nagrade i pogodnosti …). Za ekspert članstvo potrebno je 1.000 poena i jedna kompletno ocenjena kutija.

Da li mogu da zamenim poene za neke od proizvoda? 

Zamena poena omogućena je isključivo Expertima, kao periodična mogućnost. U tom slučaju, zamena poena moguća je za neku od dostupnih ponuda. Kako je ovo periodična mogućnost, ponuda može biti različita.

 

 

Komentar

Nema niti jednog komentara za ovu objavu. Budi prvi.

Ostavi komentar