Najčešće postavljena pitanja

U nastavku možete naći odgovore na moguća pitanja u vezi sa probaj besplatno registracijom, poenima i probaj besplatno kutiji:

pb registracija i članstvo:

Pri registraciji dobijam poruku da moja email adresa nije tačna?
Ukoliko postoji slovna greška pri unosu mail adrese, dobićeš ovo poruku. To bi, na primer, značilo da tačka nije na odgovarajućem mestu, da postoji razmak više ili da ne postoji karakter “@” i slično.

Pri registraciji ne mogu da unesem naselje?
Unos podataka iz padajućeg menija može da bude limitirano podešavanjima browsera koji koristite (naša je preporuka Google Chrome). Dodatno, obrati pažnju i na eventualne slovne greške pri unosu naselja.

Greška pri unosu ličnih podataka, kako ih korigovati?
Tvoji lični podaci nalaze se u okviru tvog profila, možeš promeniti one podatke koji su predviđeni kao promenljivi.

Greška pri unosu ličnih podataka, da li ih tehnička služba probaj besplatno može promeniti?
Ne. Nama je bezbednost ličnih podataka članova prioritet, shodno tome ni naša tehnička služba nije u mogućnosti da pristupi tvojim ličnim podacima i izmeni je. Promena ličnih podataka je isključivo na samim članovima, kao vlasnicima svojih ličnih podataka.

Koliko kategorija interesovanja moram da izaberem pri registraciji?
Možeš izabrati najmanje jednu kategoriju, a najviše 4. Da bi registracija bila gotova, potrebno je da odabereš najmanje jednu kategoriju i odgovoriš na upitnik te kategorije.

pb kutija:

Gde mogu da pronađem uzorke proizvoda?
Porizvodi koje smo kao uzorke poslali u probaj besplatno kutiji biće vidljivi na našem sajtu u okviru menija Proizvodi. Svi proizvodi poslatih uzoraka biće prikazani na ovoj stranici. Takođe, osim opisa i karakteristika proizvoda, za svaki proizvod biće prikazane i recenzije i ocene potrošača koji su uzorak testirali.

Nakon završene registracije, kada mogu očekivati pb kutiju?
probaj besplatno kutija nije jednokratka pošiljka, naš koncept je zamišljen kao periodičan. probaj besplatno kutiju šaljemo članovima koji odgovaraju ciljnoj grupi određenog proizvoda (na primer, članovi koji su u upitniku označili da praktikuju bezglutenski ishranu, neće dobiti proizvod koji u sebi ima gluten). Šaljemo kutije sa proizvodima onim članovima koji će biti zadovoljni proizvodima/uzorcima koji se u njoj nalaze.

Kada ćemo je poslati baš tebi i koliko često zavisi od toga koliko ti odgovaraju proizvodi/uzorci koje imamo na raspolaganju u trenutku pakovanja uzoraka.
Ukoliko ne dobiješ prvu probaj besplatnu kutiju, to znači da ti poslati proizvodi neće odgovarati (prema upitniku koji je popunio svaki član posebno). Ovo ne treba da te obeshrabri, jer ćemo sve članove razmotriti za svaki trenutno dostupan uzorak, pri svakom slanju probaj besplatno kutije.

Podsećamo da uzorci ne mogu biti poslati članovima koji nisu izabrali kategorije interesovanja, popunili upitnike izabranih kategorija i čekirali saglasnost politike privatnosti i pravila i uslova korišćenja.

Koliko često dobijam probaj besplatno kutiju?
probaj besplatno kutija nije jednokratka pošiljka, naš koncept je zamišljen kao periodičan. Šaljemo kutije sa proizvodima onim članovima koji će biti zadovoljni proizvodima/uzorcima koji se u njoj nalaze. Kada ćemo je poslati baš tebi i koliko često, zavisi od toga koliko ti odgovaraju proizvodi/uzorci koje imamo na raspolaganju u trenutku pakovanja uzoraka.

Kako ću znati da ću dobiti probaj besplatno kutiju?
Pre slanja, članovi kojima će biti poslata probaj besplatno kutija, dobiće obaveštenje putem mail-a 2-3 dana ranije. U obaveštenju će pisati da su uzorci spremni i da su poslati na adresu koja je uneta pri registraciji.

Da li je kutija stvarno besplatna i da li treba da platim troškove isporuke?
Da, probaj besplatno kutija je potpuno besplatna i nema dodatnih troškova (poput troškova isporuke).
Naravno, značilo bi nam da po testiranju i probanju uzoraka, iste oceniš putem evaluacionih upitnika.

Da li mogu na neki način povećati šanse za dobijanje probaj besplatno kutije?
probaj besplatno kutiju šaljemo članovima koji odgovaraju ciljnoj grupi proizvoda, odnosno proizvode kojima će naši članovi biti zadovoljni.

Ukoliko izabereš samo jednu kategoriju interesovanja, možemo te izabrati samo za probaj besplatno kutiju koja sadrži proizvode odabrane kategorije. Izborom 2, 3 ili svih 4 kategorija interesovanja, povećavaš šansu da dobiješ probaj besplatno kutiju sa proizvodima izabranih kategorija.

Povezivanjem sa probaj besplatno društvenim mrežama i popunjavanjem evaluacionih upitnika o poslatim uzorcima sakupljaš dodatne poene, a oni te vode u članstvo eksperata koji donosi dodatne pogodnosti, između ostalog i više probaj besplatno kutija (sa ekskluzivama, kuponima…).

pb poeni:

Koji broj poena mi je potreban za probaj besplato kutiju?
Ne postoji ograničenje u broju poena kao uslov za slanje probaj besplatno kutije.
Tvoje mišljenje nam je važno i važna je tvoja ocena svih poslatih uzoraka i iskustvo o proizvodima koje dobiješ u probaj besplatno kutiji. Tako skupljaš još poena za članstvo eksperata (iliti VIP članstvo), ono ti donosi razne benefite (ekskluzivne proizvode, nagrade i pogodnosti …). Za ekspert članstvo potrebno je 1.000 poena.

 

 

Komentar

Nema niti jednog komentara za ovu objavu. Budi prvi.

Ostavi komentar