FOR COMPANIES - SEE MORE
Logo

Najčešća pitanja (FAQ) za članove

Registracija i nalog

1) Da li registracija garantuje da ću dobiti kutiju?
Ne. Registracija ne garantuje kutiju, uzorke, vaučere niti bilo koje pogodnosti. Primaoci se biraju prema kriterijumima kampanje i ciljnoj grupi.

2) Mogu li imati više naloga?
Ne. Dozvoljen je jedan nalog po osobi, a jedna adresa/mejl/broj telefona može biti vezana samo za jedan nalog.

3) Kako da ažuriram podatke u profilu?
U svakom trenutku možeš ažurirajte željena polja u okviru svog profila. Ažurni i tačni podaci povećavaju šansu da odgovaraš ciljnoj grupi.

4) Kako da obrišem nalog? Šta se tada dešava sa poenima?
Profil brišete opcijom „Obriši nalog“ u profilu. Brisanjem gubite pristup pogodnostima, a svi poeni i podaci se trajno brišu.

Prijave i izbor za kutiju

5) Kako se prijavljujem za testiranje?
Ne prijavljuješ se za kampanje. Dovoljno je da registruješ nalog i redovno ažuriraš profil (opšti upitnik + kategorije). Na osnovu tih podataka mi automatski biramo primaoce prema kriterijumima kampanje. Ako tvoj profil bude selektovan, dobićeš mejl da kutija uskoro stiže na tvoju adresu. Kada pošiljka bude predata, stiže obaveštenje od kurirske službe, a posle isporuke dobijaš i naš mejl da su na tvom profilu otvoreni upitnici za ocenu proizvoda — koje je potrebno da popuniš u navedenom roku.

6) Kako i kada saznajem da sam izabran/a?
Kada tvoj profil bude odabran, dobićeš obaveštenje mejlom i/ili poruku u profilu. Ako ovog puta ne uđeš u selekciju, biće novih prilika.

7) Da li mogu da biram koje ću uzorke dobiti?
Sadržaj kutije određuje probaj besplatno/klijent prema cilju kampanje. Ponekad u prijavi postoji izbor varijante, ali to nije pravilo.

Slanje i sadržaj kutije

8) Kada kutija stiže nakon prijave ili izbora?
Kutije šaljemo povremeno i u talasima, u skladu s planom kampanje i dostupnošću proizvoda. Status dostave dobijaš od kurirske službe, a mi te mejlom obaveštavamo o važnim koracima.

9) Da li je dozvoljeno deliti/preprodavati uzorke?
Ne. Uzorci su isključivo za ličnu upotrebu u domaćinstvu, testiranje i evaluaciju. Dalja distribucija ili prodaja su zabranjene.

10) Da li garantujete sadržaj ili učestalost kutija?
Ne. Ne garantujemo učestalost, sadržaj, količine niti dostupnost uzoraka; 

Evaluacija i obaveze članova

11) Da li moram da popunim evaluacioni upitnik?
Da. Posle isporuke kutije dobijaš obaveštenje da su upitnici aktivni na tvom profilu i moraš ih popuniti u naznačenom roku. Nepopunjavanje može dovesti do blokade profila.

12) Šta se smatra zloupotrebom upitnika?
Na primer: selektovanje svih odgovora, kontradiktorni odgovori ili obrasci koji ukazuju na neiskreno popunjavanje. Posledice mogu biti odbijanje učešća, oduzimanje poena ili blokada naloga.

pb poeni i Ekspert status

14) Kako prikupljam pb poene?
Dobijaš poene za aktivnosti, npr.:
– evaluacija proizvoda iz kutije: 50 poena po proizvodu (osim ako kampanja ne navede drugačije),
– praćenje naših profila na društvenim mrežama: 5 poena po mreži,
– prijatelj koji se registruje tvojim linkom posle svoje prve kutije: 15 poena.

Vanredne aktivnosti objavljujemo na društvenim mrežama, sajtu ili newsletter-u.

15) Mogu li poene zameniti za novac ili prebaciti na drugog?
Ne. Poeni su lični, neprenosivi i ne mogu se zameniti za novac.

16) Kako postajem pb Ekspert i šta taj status donosi?
Ekspert postaješ kada sakupiš 1000 poena i oceniš sve proizvode iz svoje kutije. Kao probaj besplatno Ekspert možeš dobijati ekskluzivne uzorke, vaučere, pa i povremenu opciju zamene poena za proizvode, uz druge vremenski ograničene benefite.

Kategorija „Bebe i deca“

17) Ko može da učestvuje u kategoriji „Bebe i deca“?
Samo roditelji dece do 15 godina. Kao roditelj imaš pravo da odbiješ proizvod koji smatraš neprikladnim; evaluacija nije obavezna za neiskorišćen proizvod iz opravdanih razloga (navedi razlog).

Pravila ponašanja i sankcije

18) U kojim slučajevima mogu biti blokiran/a?
Zbog neaktivnosti (profil nije ažuriran >12 meseci), nepopunjenih upitnika za poslednju kutiju, ignorisanja obaveštenja, narušavanja integriteta platforme, zloupotrebe podataka, lažnog predstavljanja, više naloga, klevete/uvreda i sličnih situacija. Blokirani korisnici ne mogu otvoriti novi nalog sa istim podacima/adresom.

19) Mogu li mi biti oduzeti poeni?
Da, u slučaju zloupotrebe upitnika, kršenja pravila ili prevara — poeni mogu biti uskraćeni, a učešće onemogućeno.

Privatnost, sigurnost i kontakt

20) Kako štitite moje podatke?
Podatke obrađujemo prema Politici privatnosti i primenjujemo mere zaštite (npr. SSL). Iako se maksimalno trudimo, nijedan sistem nije 100% imun; sumnje u zloupotrebu prijavite na korisnici@probajbesplatno.rs

21) Da li delite moje podatke sa trećim licima?
Ne, osim po sudskom nalogu i radi dostave probaj besplatno kutije i drugih benefita, u skladu s Politikom privatnosti.

22) Kako i zašto me kontaktirate?
Uglavnom mejlom (status članstva/kutije, događaji, provera podataka, Ekspert pogodnosti). U izuzetnim slučajevima — telefon/SMS isključivo radi potvrde podataka ili isporuke. Ako ti se neko javi „u naše ime“ bez najave, ne deli podatke i prijavi na kontakt@probajbesplatno.rs.

Odgovornost i bezbedna upotreba

23) Da li garantujete kvalitet ili podobnost proizvoda?
Ne. Vi ste odgovorni da proverite deklaraciju i sastav pre upotrebe i koristiti proizvod prema uputstvu. Ne snosimo odgovornost za neželjene reakcije ili bilo kakvu štetu nastalu korišćenjem uzoraka. Prikazane fotografije/opisi mogu odstupati od stvarnog izgleda.

24) Šta ako primetim problem, grešku ili sumnjivu aktivnost?
Pišite nam na korisnici@probajbesplatno.rs
Reagujemo u najkraćem roku (najkasnije u roku od 5 radnih dana).
Korišćenjem ove web stranice, slažete se sa našim korišćenjem kolačića. Koristimo kolačiće kako bismo vam pružili odlično iskustvo i pomogli našoj web stranici da efikasno radi.